خیلی از ما دست کم در دوره ای از زندگی مون این تجربه را داشتیم و به کررات در اطرافیان خود هم دیدیم. ما جذب محبت زیاد و همیشگی نمی شیم، ولی غرور و کم محلی برای بسیاری از ما جذابیت ایجاد میکنه و احساس می کنیم دلمون می خواد مهر و توجه اون شخص نثار ما بشه. چرا؟