menusearch
drkhanlarzade.ir

چرا از کسی که به ما بی محلی میکنه خوشمون میاد؟

به وب سایت رسمی دکتر فائزه خانلرزاده خوش آمدید
برای ارائه ی به روزترین خدمات روانشناسی
در خدمت شما هستیم

چهارشنبه ۲۴ بهمن ۳
(0)
(0)
چرا از کسی که به ما بی محلی میکنه خوشمون میاد؟

خیلی از ما دست کم در دوره ای از زندگی مون این تجربه را داشتیم و به کررات در اطرافیان خود هم دیدیم. ما جذب محبت  زیاد و همیشگی نمی شیم، ولی غرور و کم محلی برای بسیاری از ما جذابیت ایجاد میکنه و احساس می کنیم دلمون می خواد مهر و توجه اون شخص نثار ما بشه. چرا؟ 

 share network
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
سایت ساز و فروشگاه ساز یوتاب